Menu

مسئله هجوم به خانه حضرت فاطمه زهرا(عليها السلام) و لزوم اعتقاد به آن ظلم‏هايى كه بر اهل بيت‏ عليهم السلام به خصوص ظلمى كه بر حضرت فاطمه زهراعليها السلام گذشت از مسلمات تشيع است و به هيچ عنوان نبايد در خصوص آن كوتاه آمد؛ زيرا قضيه هجوم به خانه حضرت‏ عليها السلام حكايتى را به دنبال دارد كه معاندين اهل بيت‏ عليهم السلام از آن مى ‏ترسند و مى ‏دانند اگر اين قضيه مطرح شود دستگاه كذايى آنان به خطر مى ‏افتد بنابراين سعى مى ‏كنند با استفاده از بعضى ساده ‏لوحان و بعضاً منسوب به حوزه، شبهه‏ اى را مطرح نمايند غافل از اينكه مظلوميت اهل بيت ‏عليهم السلام خود، سند گوياى حقانيت تشيع مى ‏باشد. مسئله هجوم به خانه حضرت فاطمه زهراعليها السلام نزد شيعه از مسلمات است و ارتباط مستقيم با عقايد دارد و هركس در آن شبهه كند از ما نيست، بر همه است كه با عقيده سالم و صحيح به مسئله ظلمى كه بر حضرت فاطمه زهراعليها السلام رخ داد ايمان داشته باشند و به وسوسه شياطين گوش ندهند. نمى ‏دانم چرا اين افراد على ‏رغم سفارش رسول اكرم‏ صلى الله عليه وآله در حق حضرت فاطمه زهراعليها السلام كه خودِ اهل سنت به آن اعتراف دارند حرف‏هايى مى ‏زنند كه قلب امام زمان‏ عليه السلام را به درد مى ‏آورند.
ظلمى كه بر حضرت فاطمه زهراعليها السلام در زمان حياتشان رخ داد كافى نبود كه بعضى ضمن كمك معاندين در مطرح نمودن شبهات بى اساس فتنه ايجاد مى ‏كنند و طبيعى است افراد ولائى و متدين نمى ‏توانند در مقابل القاى اين شبهات ساكت بنشينند.
مگر رسول گرامى اسلام‏ صلى الله عليه وآله نفرمود:
«إنّ فاطمةَ بِضعةٌ مِنّي يؤذيني ما آذاها.
فاطمه، پاره تن من است».
«فاطمةُ بضعةٌ منّي فمن أغضبها أغضبني - فاطمةُ بضعةٌ مني فمن أغضبها فقد أغضبني.
فاطمه، پاره تن من است هركس او را ناراحت كند مرا ناراحت كرده است».
«فاطمةُ سيدةُ نساءِ اَهل الجنّةِ - ألا ترضين أن تكوني سيّدةَ نساءِ هذه الاُمّةِ ونساءِ العالمين.
فاطمه، بانوى زنان اهل بهشت است - آيا نمى ‏خواهى (فاطمه) بانوى زنان اين امت و زنان جهان باشى».
ألا ترضين ان تكونى سيدة نساء العالمين او سيدة نساء هذه الامة.
و... .
فرزندانم! در هر حال از مظلوميت حضرت‏ عليها السلام دفاع كنيد و با انتخاب طريق صحيح و عدم اعطاى بهانه به مخالفت، از احرار صديقه شهيده ‏عليها السلام دفاع نماييد، موفق باشيد.

 

حضرت امام حسن عسکری:
فقر با ما ، بهتر از ثروتمندی در کنار دشمنان ماست.
و کشته شدن با ما بهتر از زندگی در کنار دشمنان ماست.
و ما پناهگاه کسی هستیم که به ما پناه آورد.
و نور هدایت برای کسی هستیم که خواهان بصیرت از ما باشد.
و نگهبان کسی هستیم که به ما تمسک جوید.
پس هر کس ما را دوست بدارد با ما در درجات والای بهشت خواهد بود.
و آن که از ما جدا شد به سوی آتش خواهد رفت.

برو بالا