Menu

ك شب مانده به رحلت ميرزاى تبريزى(قدس سره)در عالم رؤيا مشاهده كردم حرم حضرت معصومه(عليها السلام) مملوّ از جمعيت است تابوتى را با تجليل و احترام خاصى وارد حرم مطهر كردند خوابى ديگر در مورد رحلت مرحوم ميرزا(قدس سره)
حجت الاسلام والمسلمين حجت ابطحى از لسان يكى از طلاب حوزه مى گويند: يك شب مانده به رحلت ميرزاى تبريزى(قدس سره)در عالم رؤيا مشاهده كردم حرم حضرت معصومه(عليها السلام) مملوّ از جمعيت است تابوتى را با تجليل و احترام خاصى وارد حرم مطهر كردند پرسيدم: اين تابوت كيست؟ گفتند: اين جنازه ميرزا جواد تبريزى(قدس سره) است. در اطراف جنازه چند نفر بزرگوار ايستاده بودند كه مردم آن ها را نمى ديدند و يا نمى شناختند ولى من آنان را به خوبى مى شناختم. پس از مدتى ديدم خانم جليل القدر با وقار كنار جنازه آمد كه در عالم رؤيا متوجه شدم صديقه شهيده(عليها السلام) است و آن چند نفر از كنار تابوت كمى عقب تر ايستادند به محض ورود بانوى دو عالم جنازه مطهر ميرزاى تبريزى(قدس سره) به آسمان صعود كرد و در همان حال صداى دلنوازى شنيدم:
«تبريزى را بردند، تبريزى را به ملكوت اعلى بردند».
در همين لحظه ها نورى بسيار پرفروغ جنازه مرحوم ميرزا(قدس سره) را به بالا هدايت كرد و از چشمان مردم دور ساخت.
از خواب بيدار شدم فردا صبح خبر ارتحال اين مرد الهى اعلام شد. و پى بردم كه ارتباط معنوى آن فقيه وارسته و مدافع راستين اهل بيت(عليهم السلام) به خصوص صديقه شهيده(عليها السلام) در آخرت جايگاه خاصى را دارد و آن تشييع جنازه بى نظير حاكى از اين امر است.

حضرت امام حسن عسکری:
فقر با ما ، بهتر از ثروتمندی در کنار دشمنان ماست.
و کشته شدن با ما بهتر از زندگی در کنار دشمنان ماست.
و ما پناهگاه کسی هستیم که به ما پناه آورد.
و نور هدایت برای کسی هستیم که خواهان بصیرت از ما باشد.
و نگهبان کسی هستیم که به ما تمسک جوید.
پس هر کس ما را دوست بدارد با ما در درجات والای بهشت خواهد بود.
و آن که از ما جدا شد به سوی آتش خواهد رفت.

برو بالا